29-06/08

Gomorron! :')
vi gick ner & borstade tänderna typ kvart i 2, sen titta vi på en filmen "John Tucker must die" den e jätte bra :) men jag somnade typ efter halva, de gjorde inget jag har sett den så många gånger :P, Men ida var vaken hela filmen :). idag vaknade vi typ halv 12 :P och tittade på "Stockholm Boogie" den e oxå ganska bra :) sen åt vi frulle vid halv 1,Tahaa. nu kollar vi på"High scool musical 2" kuligt eller asså vi tittar bara på bonus materialet men de e e oxå kul :). När vi skulle äta frulle så började de typ spöregna :S jag hade wilmer ute oxå (min kanin) så han va på altanen i regnet då fick vi ju springa efter honom! och de e inte lätt ska jag säga! Efter ett tag så fick vi ju tag på honom iaf! jag va lite galen imorse så jag kastade alla bestik till ida som satt vid bordet! de gick inte riktigt som de skulle!

jadu! nu äre ida som skriver igen! :) Carro ska snart börja fixa med sitt rum och då ska jag åka hem, så får vi se när vi träffas igen :') vi har haft grymt kul iallafall! :)


Vi tror på tomten - / Caroline & Ida


Kommentarer
Postat av: nillan :)

jag har oxå kanin :)

2008-06-29 @ 19:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0